Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nulová kampaň

Jsem očkovaná. Přesto mi tady stále chybí alespoň nějaká mediální kampaň na podporu očkování, která by vysvětlovala všechna pro a proti. Zatím to je jen nicneříkající válka odborníků, lékařů a politiků.

Nejsem skalní fanoušek pořadu 168 hodin. I přesto musím redaktorům tohoto pořadu poděkovat za alespoň minimální osvětu týkající se očkování. Sama jsem očkovaná. Nepřemýšlela jsem nad tím. Prostě jsem se rozhodla tak, jak jsem to cítila, abych především ochránila sebe i své blízké. Plně jsem v tomto důvěřovala svému lékaři.

Mám ale ve svém okolí lidi, kteří nad očkováním váhají. Čtou si články na různých webech ve všech možných jazycích. Dokonce jsem se setkala i s názorem, že v nemocnicích je placený komparz a lékaři dostávají za pozitivní přístup k očkování tučný honorář. O tom, že v testovací tyčince či injekci je čip, už se ani nezmiňuji. A jak reaguje stát, aby tyto mýty vyvrátil a přesvědčil váhavé spoluobčany? Mlčí… Ano, proletělo kolem mne pár fotek z nemocnic s citacemi, ale musím uznat, že kdybych nebyla očkovaná, asi by mne tato kampaň nijak nezasáhla.

Proto děkuji za každou kapku v moři, která nám všem přiblíží skutečný svět za zdmi nemocnic. Za rozhovory se skutečnými lidmi, kteří se také nedokázali rozhodnout. Sami v rozhovorech dávají témata k diskuzi i k zamyšlení, jak celou kampaň dělat lépe a efektivněji. Měla by cílit především na ty, co stále váhají nad očkováním. Velmi mne například oslovil popis všech léků, používaných při léčbě těžkého průběhu koronaviru. Samozřejmě, že zde pořád zůstanou skalní odpírači. Ale podle mne je lepší přesvědčit alespoň někoho, něž nikoho.

Autor: Tereza Dufková | úterý 7.12.2021 10:54 | karma článku: 14,11 | přečteno: 584x
  • Další články autora

Tereza Dufková

Kovidová nadváha

Děti tloustnou. Prý za to může pandemie koronaviru. Není to ale spíš o rodině? Přeci já jako rodič můžu hodně ovlivnit to, co mé dítě bude jíst a kolik hodin stráví u počítačových her. Nebo i to mi kovid diktuje?

2.2.2022 v 11:30 | Karma: 8,88 | Přečteno: 445x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Turista alias obtížný hmyz

Počasí zrovna moc nepřálo, tak nás napadlo, že bychom si vyrazili s dětmi na Pražský hrad. Každý Čech přeci musí alespoň jednou za život navštívit kromě hory Říp i hrob Karla IV.

31.1.2022 v 12:43 | Karma: 28,86 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Právo hýbe světem

V poslední době mne překvapuje, kolik lidí kolem mne má perfektní právní povědomí o tom, co kdo smí a nesmí. Jakoby už nezáleželo na ničem jiném. Kam až to může zajít?

22.12.2021 v 11:46 | Karma: 18,13 | Přečteno: 376x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Je to fér?

Mají dva měsíce prázdnin, neustále volno o vedlejších prázdninách a pracovní dobu 4 hodiny. A opět se jim zase bude přidávat? To je nehoráznost! Opravdu je to tak nefér, jak to vypadá?

20.12.2021 v 9:30 | Karma: 25,34 | Přečteno: 963x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Škola základ života

Všechno, co pravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce. Kniha R. Fulghuma mi připomíná směr českého školství podle některých „expertů“. Proč ji tedy navštěvovat, když nás jen zbytečně stresuje a zatěžuje nesmysly?

16.12.2021 v 11:41 | Karma: 20,05 | Přečteno: 354x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Co tedy rodič opravdu chce?

Donedávna jsem si myslela, že škola je především vzdělávací instituce. V poslední době se začínám přiklánět k tomu, že výuka už není primární funkce většiny škol. Učitelé na učení nemají čas.

8.12.2021 v 10:05 | Karma: 28,24 | Přečteno: 841x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Maturita za docházku

Studenti chtějí opět úlevy u maturity. Jakou pak tedy maturita bude mít vypovídací hodnotu, když k jejímu složení bude za chvilku stačit číst, psát a počítat? Moje děti ji pak zřejmě dostanou už jen za řádnou docházku.

6.12.2021 v 10:43 | Karma: 30,19 | Přečteno: 768x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Když dva dělají totéž, není to totéž

Asi každý z nás má alespoň minimální povědomí o tom, co se dělo v minulosti. Pocit je jedna věc, ale fakta druhá. Opravdu je „neočkovaný“ ve stejné situaci jako tehdy Židé?

3.12.2021 v 9:21 | Karma: 40,72 | Přečteno: 5341x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Očkovat či neočkovat?

Jako svědomitý rodič jsem nechala své ratolesti naočkovat všemi povinnými vakcínami, a i některými navíc. Dělám maximum, abych ochránila jejich zdraví jako každá máma. Ale očkovaní na Covid-19?

2.12.2021 v 11:13 | Karma: 14,21 | Přečteno: 696x | Diskuse| Společnost

Tereza Dufková

Učitelé jako snadný terč

Mrzí mne, že média si vesele kopnou do učitelského povolání, jelikož je to vděčné téma. Tím však rozhodně nepřispívají do celospolečenského obrazu této profese, která rozhodně není jednoduchá a pod neustálým drobnohledem rodičů.

2.12.2021 v 7:55 | Karma: 19,28 | Přečteno: 347x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1055x
Jsem máma 3 dětí, co se snaží objektivně koukat na svět. Učitelskou profesi v sobě občas těžko zapřu.

Seznam rubrik